Dikemaskini 7:54 AM, 20 Oct, 2017
A+ A A-

'Kelibat' Julia Perez muncul?

Imej tersebut dilihat berada di tengah-tengah kerumunan pihak media yang pada ketika itu sedang menemubual aktres Dewi Perssik. Imej tersebut dilihat berada di tengah-tengah kerumunan pihak media yang pada ketika itu sedang menemubual aktres Dewi Perssik.

Macam seram aje bunyinya... Iyalah, belum pun genap seminggu pemergian Julia Perez atau Yuli Rahmati, industri hiburan Indonesia dihebohkan dengan berita kelibat yang dikatakan menyamai fizikal aktres popular itu.

Imej tersebut dilihat berada di tengah-tengah kerumunan pihak media yang pada ketika itu sedang menemubual aktres Dewi Perssik.

"Wajahnya putih pucat dengan posisi sedikit menunduk memandang ke lantai kelihatan agak menakutkan", ujar seorang netizen saat gambar tersebut mula tersebar luas di media dalam talian Indonesia.

Biarpun kesahihan tentang berita itu masih belum dapat dipastikan, namun sudah timbul pelbagai ramalan yang bukan-bukan.

Wajah dalam bulatan merah dikatakan kelibat 'Julia Perez' yang diketahui sudah meninggal tanggal 10 Jun lalu.

Malah di satu sisi, ada yang meramal ia hanya kelibat manusia biasa yang mempunyai persamaan iras wajah pemilik nama komersil Jupe ini.

"Kalau benar dia mempunyai persamaan dengan Jupe, pasti pada saat itu dia lebih menjadi perhatian media untuk ditemubual," seloroh seorang netizen.

Pun begitu, dipetik dari akaun @realdeeplovers mereka menyifatkan netizen sengaja mencari ruang untuk mensensasikan sisi tidak baik aktres pujaan mereka itu apatah lagi Julia Perez sebelum ini terkenal dengan lakonannya menerusi filem-filem bergenre seram.

Setelah pelbagai spekulasi timbul, akhirnya hal itu terjawab di mana imej Jupe yang dimaksudkan itu bukanlah entiti misteri sebaliknya seorang wartawan dari sebuah portal di Indonesia yang turut sama datang bertugas menemubual Dewi Perssik.

Saat terdedah kebenaran tersebut, ramai berharap agar perkara seumpama itu tidak lagi berulang menghormati keluarga arwah.

Julia Perez meninggal pada 10 Jun lalu pada usia 37 tahun akibat kanser rahim tahap empat.- Showbiz

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.